sobota 5. července 2014

Události posledních dní - Jídlo, Erasmus a nákupy a cestování


Je rozhodnuto!!
 Pokud vše dobře dopadne, měla bych odjet na konci srpna na erasmus do Francie!
Cha cha! Neumím ani slovo francouzky a anglicky se domluvím nejlépe na baru v Harleys, Hangáru atd...
Jinak do styku s "cizinci" jen tak nepřijdu. DOPORUČUJI - Pokud si chcete jít zakonverzovat v angličtině, němčině, či v jiném jazyce - jděte do centra Prahy. Nasaďte úsměv a uvidíte, že za celou noc budete tak umluvené, jako jste se nenamluvili za celý rok ve škole. Trošku horší, je to s artikulací a nikdo vás neopraví, ale alespoň se osmělíte a přestanete se stydět mluvit :-)

Před odjezdem do Francie

1) Musím ještě udělat poslední nezbytnosti před odjezdem a snad vše klapne, jak má. 
Například překlad rodného listu do fj a potvrzení od notáře je taková byrokracie a krávovina, že mi to bude trvat snad ještě týden. Naštěstí mám úžasný přátele, kteří mi pomáhají a já se mohu věnovat chození do práce, nebo psaní úvodu na diplomku. 

2) Dát dohromady předměty, které budu studovat - hromadu předmětů které jsem měla schválené neotevřeli. Dělám vše od znova.

Teď jsem zavalená knihami o marketingu, fashion marketingu a nejlepší je kniha z roku cca 1899 - Teorie zahálčivé třídy. Ach jo. Ale co bych neudělala pro profesi ve fashion bussinesu :-)
Ještě by to chtělo zkrotit to záchvatovité přejídání a zhubnout nabraná kila ze stresu.
Jsem člověk, který pokud má stres jí a jí. 
Ještě, že tolik miluju běh - jinak bych už byla sto kilová a nemohla se hnout z bytu. 
Je to opravdu nejlepší na vyčištění hlavy a utřídění myšlenek. 


Je léto a proto jsem začala opět jezdit na wakeboardu a na surf. 
Je to super sport spojený s vodou a skvělou komunitou lidí, kteří jsou největší pohodáři :-) 
Vyzkoušejte všichni co máte rádi volnomyšlenkářský způsob života. Zamilujete si to!



Poslední dobou jím kakaovou kašičku a namletými mandlemi, které jsem koupila v akci v Tescu.




Jeden z dlouhých běhů, při kterých jsem si vyčistila zavařený mozeček.





Občas si část ovesné kaše dám do malé mističky a mám to jako dopolední svačinu.




O víkendu za odměnu Proteinové palačinky.





V Zaře jsem si pro zajímavost vyzkoušela tyto "svatební šaty".
Teď ještě najít toho "pravého".
Mám problém s širokými rameny a se zády. 
Ze mě drobná holčička prostě nikdy nebude. 
Ale nevadí mi to, mám má široká ramena ráda!!
A jde o to se mít rádi takoví jací jste - pokud s tím nelze nic jiného udělat.










Tady nám to s holkama večer trochu ujelo.... 
Skvělý dortík.












Já na wakeboardu.











Doporučuji návštěvu Portugalska!!!








U kamarádky místo grilu Thajské papání




2 komentáře:

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!