pondělí 27. ledna 2014

První zkušenost s jógou










Jak jsem už minulý týden avizovala chtěla jsem vyzkoušet jógu. 
Nikdy jsem nebyla na pomalé pohyby :-) 
Od malička basket, volejbal, tenis, zumba... Posledních pár let i běh a poslední rok jsem se vrhla na posilování - Jillian, Zuzka, Rebecca Louise atd...

Pak přišla zdravotní komplikace a měla bych se chvíli šetřit (jak dlouhou chvíli nevím, dnes jdu na kontrolu, tak držte palce). 
Na fitness centra mě moc neužije, nejraději cvičím sama doma. 
Hekám si, potím se, ksichtím se.... Však to znáte. 
Takže jsem prolezla youtubová videa a pár jsem už vyzkoušela. 

Nejdříve toto:  Relaxační video 
Zuzka je moc příjemná a má uklidňující hlas. Na mě až moc relaxační video, kde opravdu hooodně dlouho pouze dýcháte, pak odcvičíte pozdrav slunci a je to. 
Krátké, jednoduché, trošku nuda ale dalo se to. 


Druhý den jsem zkusila opět Zuzku a to z edice Krásnější s Elle  zde- překvapení bylo, že jsme se začali už trošku hýbat a skvěle jsem se protáhla. Zjistila jsem, jak jsem všude zkrácená až hrůza. 
Co mě mile překvapilo? Udělala jsem hned napoprvé toto: 

Jak cvičíte jógu vy? Přemýšlím, že na pár lekcí půjdu do fitka, aby mé chyby event. někdo opravil. A že tam asi budou :-) 


Když se dívám na tuhle holčinu je to pěkná motivace. 



Holky z Toned Up taky občas zacvičí jógu. Jejich těla jsou mi motivací a příkladem. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!