úterý 8. dubna 2014

Starbucks pumpkin latte

Dnes mám ohromnou radost protože jsem vytvorila něco co jsem nikdy nedělala a nechutnala :-)

Je to oldies bud goodies dýňové pyré. 
Brouzdala jsem večer po netu a viděla tam Starbucks pumpkin latte. Ihned jsem se zamilovala a musela ho vyzkoušet. 
Kávu miluji, ne zbožňuji jí!!!!
Mám doma Nespresso, Vietnamskou kávu, rozpustnou, nezkofeinovou, s příchutí čokolády, vanilky, nebo oříšků. A když si chci připomenout staré dobré časy mám Nescafe crema :-)






Dýně je pouze máslová v obchodech. Já si koupila tři malé a měla jsem dvě plné sklenice. 

Když si chcete udělat teplé stačí svařit mléko s dýňoňovým kořením - zázvor, muškátový oříšek a skořice. můžete si osladit cukrem, medem, Stevii. 
Do ohřátého mléka dáte pyré a povaříte. 



Uvaříte si opravdu silnou kávu - žadnou obarvenou vodu :-)

Smíchejte dohromady ozdobte šlehačkou. Já jsem si udělaal teplé zpěněné mléko. 


pumpkin Frape

Mléko akorát zmrazíte a kávu necháte v lednici. 
Kostky ledu nasypete do mixeru, přidáte kávu a je to!

Jaká je vaše oblíbená káva a kolik ji vypijete? Já se musím přiznat že tři. Ale chci se dostat na jedno maximálně dvě :-)

4 komentáře:

  1. Mnam ! Já miuju gingerbread, ale piju normální kavu po itrech ( ikdyž ted omezuju =x )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já miluji taky. Vlastně je těžký co nemám ráda. S omezováním jsem na tom stejně, ale jde to těžko. Ale večer jsem přesedlala na bezkofeinovou abych lépe spala :-)

      Vymazat
  2. Ty jo, tak to je fakt mistrovský dílo...letos (tedy vlastně vloni) jsem ho ve Staru taky ochutnala a tedy nikdy by mi nenapadlo vyrobit si vlastní. Paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mončo. Zkus si udělat z pohodlí domova. Pustit si relax filmek atd... Stojí to za to :-)

      Vymazat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!