sobota 22. února 2014

Jak na to: Ovesné lívance s hruškou

Minulou sobotu (den po valentýnu) jsem se chtěla odměnit a udělat si radost. Protože jsem se celý týden dívala, jak si všichni vaří lívance, nemohla jsem odolat a musela se do nich pustit. To, že jsem se chtěla odměnit není tím, že jsem Valentýna trávila s kamarádkou nad skleničkou vínka. Jsem takhle zatím spokojená :-) 
Ale k věci - 
Nikdy jsem lívance nedělala. Ne, nekecám. Ale myslím, že se mi celkem povedli! 

Konec řečí, jak na to?






Recept:

50g ovesných vloček - rozmixujeme (ano mám nesmrtelný přístroj ETA :-)
pár lžic mléka
jedno vejde 
špetka soli 


citron
hruška
mandle
vanilkový extrakt
arašídové máslo





Mixujeme vločky





Oddělíme žloutky od bílků a žloutky smícháme s mlékem a vločkami









Vyšleháme bílky






Smícháme dohromady





Na rozpáleném kokosovém oleji osmažíme




Ohřejeme hrušku - pokapeme jí citronem a vanilkovým aroma




Proložíme arašídovým máslem a teplými hruškami






Můžete přidat tvaroh nebo jogurt, máslíčko a mandle nebo jiné....Vy si poradíte :-)
Chutná to báječně!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!