neděle 13. října 2013

Aktuální oblíbená snídaně

Na snídani si pořádně ujíždím. 
Kdo po ránu nedá alespoň něco malého do žaludku nechápu. 
Ihned po probuzení vyskočím z postele a snídaně s čerstvou kávičkou je první věc na co myslím. 
Snídám výhradně sladké jídlo jako jsou ovesné vločky, kaše, jogurt s ovocem, tvaroh s banánem atd...
Poslední dobou si ujíždím na vlastních namíchaných ovesných vločkách s hořkou čokoládou, různých druhů semínek a sušeném nebo čerstvém ovoci. 
Vím, že takto si lze namíchat na netu mixit, ale já mám radost když si koupím na co mám v danou dobu chuť a náladu. 


Kupuji pouze 75% čokoládu, kterou si nasekám a přidám k ovesným vločkám, které mám smíchané se seminky a s ořechy. 


Pak si to hezky rozdělám do dóziček a podle toho na co mám chuť to si ránu dám s mlékem, nízkotučným jogurtem, nebo odtučněným tvarohem. 

Posledních 14 dnů jsem byla nemocná, tak jsem nemohla cvičit, ale zítra jdu na volejbal a přeměřím se abych věděla jak moje snažení jde nebo nejde. 
Dnes jsem přijela z Moravy z burčákového pochodu tak mám trošku výčitky svědomí..
Měli jsme vynikající ochutnávku vím a toto dnes na oběd. 
Byla to čerstvě upečená divoká kachna se zelíčkem a houslkovým knedlíkem. Měla jsem to poprvé v životě a velká dobrota. Naštěstí to nejim každý den ani týden tak jsem si řekla že mě to pro jednou nezabije. Hlavně řeknete kamarádům u kterých jste na celý víkend, že si nedáte nedělní oběd, který vám pečou 3 hodiny :-) 
Moc jsme si pochutnali a já už jsem opět doma, ležím v posteli a můžu se těšit na vynikající snídani, kterou si zítra ráno s chutí připravím. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!