pátek 18. října 2013

Dýňová polévka

Tradičně, jako každý podzim, je období dýní. 
Nebyla jsem propagátorkou dýňí, ale až do teďka! 
Dýně je vynikající jak chuťově, tak nemá ani moc sacharidů a je to zdravá alternativa krémových polévek. Dýňová polévka také na dlouho zasytí. 
A co je pro mě jedno z nejdulležitějších kritérií - je rychlá na přípravu!!
Udělala jsem si domácí kuřecí vývar, dýni nakrájela i se slupkou, vybrala duťinu a semínka, nacházela do hrnce a povařila asi půl hodiny. 




Pak jsem přidala zázvor, osolila a opepřila. 


Zázvor jsem tam trošku povařila a nakonec rozmixovala ponorným šlehačem. 

Z jedné dýně jsme měli čtyři porce. 
Místo polévky to byla spíš hustá omáčka, ale pochutnali jsme si všichni :-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!