neděle 20. října 2013

Sobotní běh a nedělní oběd


Konečně se udělalo hezky a mohla jsem si jít zaběhat!
Udělala jsem si nejlepší vanilkový proteinový shake a v sobotu dopolko jsem vyběhla.

Byla jsem 14 dní nemocná, tak jsem nechtěla přepálit začátek. 
Byla to nádhera. Euforie se dostavila po 15minutách. 
Snažila jsem se držet tepovku na 150, ale občas si dám běh v tempu a to mi tepovka vystřelí jako blázen. 
Používam hodinky Polar a v iPhonu mám nike Running, který mi počítá naběhané km. 
Bylo krásně podzimní počasí a uběhla jsem krásných 7,5 km. 
I s dynamickým stečinkem na začátku jsem to dala za 50min. 
Prostě pohoda džes :-)

Dnes jsem si udělala mooc chutný oběd z čerstvých těstovin. 
Někdo namítne, že těstoviny při hudnutí ne, ale já bych bez žádných sacharidů nemohla fungovat. 



K tomu jsem si dala dietní šunku a zdravý oběd byl na světě. 
Váha se mi zatím nepohnula směrem dolů, ale zatím nezoufám.
Spíš vymýšlím, jak se pohnout směrem k vysněné postavě.


Na cm a kg mám pořád stejně, ale cítím se mnohem líp a mám víc energie. 
Chystám se na článek, kde bude přehled cvičení, které dělám a moje míry. 
Zatím mám 73kg a 175cm. 
Doufám, že cvičením shodím tuk a víc se vyrýsuju, protože si myslím že nějaký svalový základ už přeci jenom mám :-) 
Celý život sportuju a doma cvičím od března celkem pravidelně a výsledky na sobě vydím :-)







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!