neděle 27. října 2013

Crunchy peanut butter


Před týdnem jsem šla kolem M&S na Novém Smíchově a zaplula do rohu s jídlem. 
Už v minulosti jsem si od nich koupila celozrnné cereálie a jen se po nich zaprášilo, tak jsem si řekla proč nezkusit něco jného. 
Upřímně, do Spencera nechodím nakupovat ani oblečení, ani jídlo (mám od nich jedny kotníčkové boty), tak to byla trošku změna. 
Slyšela jsem pět ódy na burákové máslo a věřtě nebo ne, nikdy jsem ho neochutnala.
Protože mám ráda všechno co křupe, koupila jsem si ho s kouskami buráků.





První lžička byla, jak jinak, zvláštní....
Čekala jsem máslíčko víc do sladka, místo toho jsem v puse měla slepené slané cosi....
Pak jsem si dala druhou a ejhle, hmmm není to zas tak špatný. No a pak lžička třetí a dál snad ani nepokračuji. Znáte to.... Měla jsem ho týden a je fuč!!

 Jedla jsem ho k snídani, odpoledne pár lžiček s kafíčkem, večer po cvičení...
Šla jsem se napít do kuchině, viděla jsem ho na poličce, proč si tedy nezobnout že?
Mňam, mňam....


 

Věděla jsem, že kalorické hodnoty budou ne moc příznivé na dietku (dobře spíš absolutně proti), ale vzhledem k tomu, že jsou to tuky zdravé! jsem si máslíčko dopřávala a sklenice se vyprazdňovala a vyprazdňovala závratnou rychlostí....







Po spapání celé sklenice jsem se ještě jednou podívala na kalorické hodnoty a spočítala jsem si jak dlouho tuto skleničku budu muset vyběhávat a šla jsem do kolen.
Protože jsem ten tip co si řekne, že jedna lžička ho nezabije, vlastně ani ta druhá a pak se ani nenadějete a celá sklenice je v prd....(pardon, ale je to tak!)
Prostě když už Milku, tak celou! Když už knedlo vepřo, tak se vším všudy, jaký pak copak!
Proto doma mám co nejméně lákadel protože se znám.....
Musím se, ale poklepat po rameni, protože i týden na máslíčko je dost dobré skóre.

Výsledek?
Máslíčko je dobré, ale jsem spíše na sladké a pokud bych si měla vybrat jestli burákové máslo, nebo kousek hořké čokolády, asi sáhnu po té čokoládě...

Chci vyzkoušet nějaký recept, jak si vyrobit máslíčko doma a obdaruji tím třeba rodinku na vánoce, ale prozatím jsem s nákupem a papáním másla přestala.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!