čtvrtek 17. října 2013

Jak nedopadnout na burčákovém pochodu

Byla jsem pozvaná strávit krásný víkend na Moravě!

Kolegyně z práce bydlí kousek od Brna, kde se pořádal každoroční burčákový pochod skrz vinice. 
Nejdříve se mi moc nechtělo, protože nemělo být hezké počasí, ale nakonec jsme to riskly a s další kolegyní z Prahy jsme vyjeli. 

Představila jsem se ty prázdné kalorie z vína a bylo mi špatně. 
Mám vždycky hrozné výčitky když piju alkohol, protože vím jakou to dá práci vyběhat, nebo vyposilovat u Jullian. Ale nikdy jsem skrz vinice nešla a počasí bylo ůžasné! 
Skvělá atmosféra a já jsem už degustovala jednu deci pomalu za druhou. 
Nemám ráda opíjení se jen tak, ale ten víkend jsem si pár deci dala a můžu říct, že jsem udělala dobře. Tak dobrá vína jsem dlouho nepila.
Neksem tip co by neuměl pít, tak jsem dopadla dobře, ale musím se podělit s několika ůlovky, které takové štěstí neměli :-)









Nemám nic proti pití vína nebo burčáku, ale tohle na mě bylo opravdu dost. 
A to mám ještě pár kousků v záloze. 
Nic se nemá přehánět.
Takže vínku v dostatečné míře nazdraví :-)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za jakýkoliv komentář, moc si jich vážím!